مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-12اقتصادي

جابه جایی بیش از یک میلیون و 400 هزار مسافر از بنادر شرق هرمزگان


مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان گفت: یک میلیون و 444 هزار و 683 مسافر از ابتدای سال جاری تا کنون از طریق بنادر شرق استان جابه جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا محمدحسینی تختی ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 444 هزار و 683 مسافر از بنادر شرق هرمزگان در مسیرهای داخلی و بین المللی ترابری شده که این میزان، افزایش قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته داشته است.

وی ادامه داد: بیش ترین آمار مربوط به مسیر دریایی بندر شهید حقانی به بندر شهید ذاکری (قشم) و بندر هرمز به میزان یک میلیون 33 هزار و 257 مسافر بوده که از ابتدای سال تا کنون 13 درصد افزایش به ثبت آمارهای مسافری رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: در مسیر دریایی بندر هرمز به بنادر شهید حقانی (بندرعباس) و شهید ذاکری (قشم) نیز 403 هزار 614 مسافر با افزایش 26 درصد جابه جا شده است.

افزایش 19 درصدی سفرهای بین المللی به گفته محمدحسینی تختی؛ در این مدت نیز از بندر شهید باهنر به بندر شارجه امارات، هفت هزار و 812 مسافر رفت و آمد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمامی سفرهای دریایی بین المللی و مرکز استان با رعایت شیوه نامه های ایمنی دریانوردی انجام می شود، افزود: هرگونه اختلال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از یک میلیون و 400 هزار مسافر از بنادر شرق هرمزگان

جابه جایی بیش از یک میلیون و 400 هزار مسافر از بنادر شرق هرمزگان