مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-15سياسي

29 مرداد تاریخ قطعی برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسن زاده، دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی جلسه ای با حضور عوامل تصمیم گیر در خصوص کنگره، با هماهنگی ستاد ملی و در نظر گرفتن برنامه کاری میهمانان کشوری و لشکری و مقامات عالی رتبه، همچنین با توجه به لزوم در نظر گرفتن برخی ملاحظات امنیتی، تاریخ 29 مرداد ماه برای برگزاری این کنگره تعیین شد.

وی افزود: این کنگره که پس از برگزاری 23 پیش اجلاسیه در سراسر استان به مرحله آخر و اجلاسیه نهایی رسیده است، با برنامه ریزی صورت گرفته در محل سالن 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل گفت: در این اجلاسیه برنامه های متعدد فرهنگی اعم از رونمایی از تمبر شهدا، شناسنامه و شناسه شهدا، سردیس شهدا، تولیدات فرهنگی و هنری، رونمایی از کتاب و.

اجرا خواهد شد.

همچنین این مراسم با سیر نمایشی اجرا می شود و نمایشگاه جانبی با حضور ادوات نظامی و هوافضای سپاه و پایگاه های نمونه بسیج برگزار خواهد شد.

حسن زاده با اشاره بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدای والامقام، بیان کرد: از همه مردم قدرشناس و فهیم استان و همه ملت شهیدپرور اردبیل دعوت به عمل می آید تا با حضور پررنگ و دشمن شکن خود در این مراسم، برگ زرّین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 مرداد تاریخ قطعی برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل است

29 مرداد تاریخ قطعی برگزاری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل است