مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-14پزشكي

صدا درمانگری ؛ درباره یکی از روش های متفاوت ارتقا سلامت روان و بدن (+عکس)


صدا درمانگری در حالت ایده آل، وضعیتی مشابه هیپنوتیزم، مدیتیشن یا امواج مغزی تتا ایجاد می کند تا امکان دسترسی به سطوح عمیق تر خرد درونی و شفا را فراهم شود.

- صدا درمانگری ؛ درباره یکی از روش های متفاوت ارتقا سلامت روان و بدن (+عکس) صدا درمانگری در حالت ایده آل، وضعیتی مشابه هیپنوتیزم، مدیتیشن یا امواج مغزی تتا ایجاد می کند تا امکان دسترسی به سطوح عمیق تر خرد درونی و شفا را فراهم شود.

در تمام ادوار تاریخ برای ایجاد تاثیرات مثبت بر خلق و خوی ما و به عنوان نوعی متد درمانی با هدف التیام بدن، ذهن و روح کاربرد داشته است.

در واقع بسیاری از مردم دریافته اند که پس از تمرین تکنیک های شفابخش صدا، افزایش انرژی، بهبود وضوح ذهنی، سطوح بالاتر خلاقیت و بهبود روابط شخصی خود را تجربه می کنند.

مهمتر از همه، این تکنیک ایمن، مقرون به صرفه و در عین حال موثر است.

هرچند روش های متعددی برای تمرین صدا درمانی وجود دارد، ابتدا باید بدانیم که این درمان چگونه موثر واقع می شود و چه انتظاراتی می توانیم از آن داشته باشیم.

صدا درمانی چیست؟ بر اساس مقاله ای که از طریق وب سایت مرکز ملی اطلاعات زیست فناوری آمریکا قابل دسترسی است، صدا درمانگری استفاده از ابزارهای خاص، موسیقی، آهنگ ها و سایر ارتعاشات صوتی برای ایجاد تعادل و التیام بدن، ذهن و روح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا درمانگری ؛ درباره یکی از روش های متفاوت ارتقا سلامت روان و بدن (+عکس)

صدا درمانگری ؛ درباره یکی از روش های متفاوت ارتقا سلامت روان و بدن (+عکس)