مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:512023-08-06سياسي

استاندار کردستان: مشارکت حداکثری مهم ترین مؤلفه انتخابات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج به نقل از مرکز اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد انتخابات استان ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی بین بخشی و فرابخشی در ستاد انتخابات استانداری، بر تدبیر و پیش بینی های حداکثری برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در استان تأکید کرد.

وی تدوین، تصویب و ابلاغ قانون جدید انتخابات برای پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را علمی تر و کارآمدتر عنوان کرد و افزود: با ابلاغ و اجرای قانون جدید ستاد انتخابات کشور، فرصت بیشتری برای بررسی تأیید صلاحیت کاندیداها وجود دارد.

استاندار کردستان مهم ترین مؤلفه انتخابات را صحت و سلامت برگزاری همراه با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی عنوان و توصیه کرد که از ظرفیت افراد کارآزموده، باتجربه و متعهد بدون جانبداری از هیچ کاندیدایی استفاده شود، زیرا صحت انتخابات مهم ترین راهبرد دولت مردمی و ستاد انتخابات وزارت کشور است.

وی با اشاره به این که مردم وفادار و انقلابی استان کردستان همیشه نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کرده اند، تأکید کرد: ما باید مراقب توطئه های دشمنان که با سیاه نمایی و تبلیغات رسانه ای مغرضانه سعی در دلسرد کردن مردم دارند، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: مشارکت حداکثری مهم ترین مؤلفه انتخابات است

استاندار کردستان: مشارکت حداکثری مهم ترین مؤلفه انتخابات است