مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-13بين الملل

ائتلاف فتح: عراق بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی تاکید کرده است


یکی از رهبران ائتلاف «الفتح» عراق در سخنانی اعلام کرد که هیات بلند پایه نظامی کشورش در جریان سفر به واشنگتن، پیام ضرورت خروج از عراق را به آمریکایی ها منتقل کرده است.

- یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق در سخنانی اعلام کرد که هیات بلند پایه نظامی کشورش در جریان سفر به واشنگتن، پیام ضرورت خروج از عراق را به آمریکایی ها منتقل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، حامد الموسوی، از رهبران ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد که هیات بلند پایه نظامی بغداد در جریان سفر به واشنگتن موفق به انتقال پیام های مهم به آمریکایی ها شد.

وی گفت که هیات عراق بر ضرورت خروج آمریکایی ها از این کشور تاکید کرده است.

الموسوی خاطرنشان کرد: همه احزاب سیاسی و گروه های مقاومت از حاکمیت عراق حمایت می کنند و از دولت می خواهند که به خروج همه نیروهای خارجی در عراق پایان دهد.

هیات عراق به آمریکا اطلاع داد که عراق هنوز به خواسته خود مبنی بر ضرورت خروج تک تک نظامیان واشنگتن از این کشور پایبند است.

حامد الموسوی ادامه داد: آمریکا تصمیم پایان دادن به حضور نظامی خود در عراق را تغییر داده و بر حمایت از مشاوران و کارشناسان ائتلاف بین المللی اصرار دارد و این در حالی است که دولت عراق با این تصمیمات مخالفت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف فتح: عراق بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی تاکید کرده است

ائتلاف فتح: عراق بر لزوم خروج نظامیان آمریکایی تاکید کرده است