مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 04:502023-08-04سياسي

مصوبه ای که جلوی رسوب کالا را می گرفت، رسوب کرد


با وجود اینکه چندی پیش، وزیر اقتصاد از کاهش رسوب کالا در بنادر کشور خبر داده، اما انتشار اخباری همچون ماجرای رسوب 110 تن گوشت یخ زده برزیلی نشان از رسوب مصوبه دولت برای کالاهای رسوبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موضوع رسوب کالا در بنادر و گمرکات از جمله مسائل عجیب و دردآور تجارت خارجی ایران است که مثل یک زخم کهنه هر از گاهی هنگام بازدید یک مقام مسئول سر باز می کند.

آخرین بار، بازدید سرزده رییس قوه قضاییه از بنادر استان مازندران در خردادماه سال جاری بود که موجب شد تا بار دیگر معضل جدی رسوب کالاهای اساسی در رسانه ها مطرح شود.

پس از این بازدید سرزده بود که محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور، وزیر اقتصاد را مکلف کرد ظرف یک ماه، مشکلات و نارسایی های موجود در گمرکات را حل و فصل کند.

سید احسان خاندوزی اما در حاشیه بازدید از گمرک و انبارهای منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، از کاهش قابل توجه رسوب کالا در بنادر کشور خبر داد.

وزیر اقتصاد: این میزان رسوب کالا در بنادر طبیعی است سید احسان خاندوزی در خصوص حجم رسوب کالا در بنادر کشور گفت: در سال حدود 160 میلیون تن کالای صادراتی و وارداتی وارد مرزها و گمرکات کشور می شود؛ از این رقم، حدود 500 هزار تن به صورت رسوب در ایامی از سال وجود دارد که بعد از واردات کالای جدید در کشور توزیع می شود؛ به عبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای که جلوی رسوب کالا را می گرفت، رسوب کرد

مصوبه ای که جلوی رسوب کالا را می گرفت، رسوب کرد