مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-31سياسي

مافیای طلاق/ پول بدهید بی دردسر جدا شوید!


روزنامه «همشهری» در گزارشی به فعالیت مافیایی عده ای پرداخت که به زوج ها وعده می دهند بدون جلسات مشاوره و البته به شرط دریافت حق الزحمه بیشتر، - روزنامه همشهری در گزارشی به فعالیت مافیایی عده ای پرداخت که به زوج ها وعده می دهند بدون جلسات مشاوره و البته به شرط دریافت حق الزحمه بیشتر، طلاق آنها را به راحتی و بی دردسر محقق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه همشهری در گزارشی با عنوان مافیای طلاق به فعالیت عده ای پرداخت که به زوج ها وعده می دهند بدون جلسات مشاوره و البته به شرط دریافت حق الزحمه بیشتر، طلاق آنها را به راحتی و بی دردسر محقق کنند.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: تا پیش از رؤیت و برخورد با آگهی های تبلیغاتی که مضامینی مانند طلاق فوری؛ تضمینی ، طلاق در کمتر از 20 روز ، طلاق؛ شروعی دوباره و از این دست در برداشتند، صحبت از مافیای طلاق، بیشتر به یک شوخی عجیب یا تصوری فانتزی می ماند؛ مافیایی که حالا دیگر نه شوخی است و نه تصوری فانتزی! مافیای طلاق سال هاست در خلأ راهکارهای قانونی و فرهنگی در راستای کاهش آمار طلاق های توافقی به عنوان پرتعدادترین طلاق های ثبتی در کشور، فرصت ظهور یافته و با سودای سودآوری های مالی بر بنیان خانواده ها تاخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای طلاق/ پول بدهید بی دردسر جدا شوید!

مافیای طلاق/ پول بدهید بی دردسر جدا شوید!