مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-16سياسي

کلانتری: حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) نقشه بزرگ استکبار جهانی است


تولیت آستان مطهر احمدبن موسی (ع) با محکوم کردن حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: حمله بزدلانه و دزدانه به این حرم مطهر بخشی از نقشه بزرگ استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  حجت الاسلام ابراهیم کلانتری امروز در آیین تشییع شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) ضمن تسلیت تعرض وحشیانه تروریست تکفیری به این حرم مقدس و شهادت 2 تن از خدام این آستان به امام زمان عج و مردم ایران اسلامی، افزود: حمله دزدانه و بزدلانه به سومین حرم اهل بیت توسط عنصر مسخ شده استکبار حادثه طراحی شده مستقیم نیست بلکه بخشی از نقشه بزرگ علیه ایران اسلامی است.

تولیت آستان مطهر احمدبن موسی (ع) ادامه داد: دشمن همیشه نقاط قوت نظام اسلام را نشانه می گیرد و این حرم یا سالانه میلیون ها زائر یکی از این نقاط است.

حجت الاسلام کلانتری اظهار کرد: این آستان محل تجمع مؤمنان و آرامش زنان و مردان است و از این رو مورد حمله دشمن قرار گرفت.

وی گفت: همان اتاق فکرهایی که جنگ اقتصادی علیه ایران را طراحی کرده و برای به سرانجام رساندن تلاش می کند طراح حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ است.

تولیت آستان مقدس احمدبن موسی اضافه کرد: همان اتاق فکر دهها رسانه و شبکه مختلف را علیه ایران اسلامی بسیج کرده و طراح جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری: حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) نقشه بزرگ استکبار جهانی است

کلانتری: حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) نقشه بزرگ استکبار جهانی است