مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-20سياسي

پژوهشکده مشترک نهادهای قضایی و علمی استان اصفهان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در آیین افتتاح پژوهشکده مشترک چهار جانبه، حجت الاسلام هادی، پژوهشگاه قوه قضاییه، - پژوهشکده مشترک پژوهشگاه قوه قضاییه، دانشگاه اصفهان، دادگستری استان و مرکز مدیریت حوزهٔ علمیه استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در آیین افتتاح پژوهشکده مشترک چهار جانبه، حجت الاسلام هادی، پژوهشگاه قوه قضاییه، دانشگاه اصفهان، دادگستری استان و مرکز مدیریت حوزهٔ علمیه استان اصفهان که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد بر تعامل با نهاد های علمی به منظور دستیابی به دانش حقوقی تاکید کرد.

هادی ضمن تاکید بر تعاون و همکاری بین ادارات و سازمان ها، تصریح کرد: بدون تردید هرجا امر نیکویی باشد، خواست خداوند متعال در آن مشهود است.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه در ادامه افزود: در قوه قضاییه، داده ها و اطلاعات منحصر به فردی وجود دارد، دانشگاه نیز ظرفیت های علمی خودش را دارد و حوزه ها هم با قدمت چند صد ساله از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است، ولی آن چه برای ما مهم است برقراری پیوند و تعامل بین این دو حوزه می باشد که برای این منظور با راه اندازی این پژوهشگاه شیوه نامه های جدیدی تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده مشترک نهادهای قضایی و علمی استان اصفهان افتتاح شد

پژوهشکده مشترک نهادهای قضایی و علمی استان اصفهان افتتاح شد