مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:252023-07-31بين الملل

دیدارهای مکرر سفیر آمریکا با فرماندهان مزدوران را محکوم می کنیم


پارلمان یمن دیدارهای مکرر و مشکوک سفیر آمریکا با فرماندهان نیروهای مزدور در اراضی اشغالی این کشور را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نمایندگان پارلمان یمن، دیدارهای مکرر و مشکوک سفیر آمریکا با مزدوران در اراضی اشغالی این کشور را محکوم کرد.

نمایندگان پارلمان یمن با اشاره به هدف دیدار سفیر آمریکا از اراضی اشغالی یمن تاکید کردند: دیدار سفیر آمریکا از مناطق اشغالی با هدف پیشبرد برنامه های جنگ اقتصادی ائتلاف متجاوز به یمن از جمله تداوم چپاول منابع نفتی یمن، به انجام می رسد.

پارلمان یمن با اشاره به تأثیر حضور آمریکایی ها در ناامنی اراضی اشغالی یمن ادامه دادند: حضور آمریکایی ها با هدف ناامن کردن یمن صورت می گیرد.

در استان های اشغالی یمن ناامنی حاکم است، شهروندان هدف اقدامات تروریستی قرار می گیرند، آرامش عمومی از بین رفته است و رهگذران و مسافران مورد راهزنی، آدم ربایی و کشتار قرار می گیرند.

نمایندگان پارلمان یمن با هشدار به فرماندهان نیروهای مزدور که بخشی از اراضی یمن را به اشغال خود درآورده اند، افزودند: ما به فرماندهان نیروهای مزدور درباره پیشبرد برنامه های آمریکا هشدار می دهیم.

پارلمان یمن، مسئولیت کامل فقدان حاکمیت ملی در مناطق اشغالی، نقض قانون، ارزش ها و اصول ملی و خروج از صفوف ملی یمن جهت پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای مکرر سفیر آمریکا با فرماندهان مزدوران را محکوم می کنیم

دیدارهای مکرر سفیر آمریکا با فرماندهان مزدوران را محکوم می کنیم