مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-07پزشكي

امتیاز، مجهزترین مرکز ترومای جنوب کشور در شیراز


رییس بیمارستان امتیاز با بیان اینکه این بیمارستان به عنوان مجهزترین مرکز ترومای جنوب کشور شناخته شده است، گفت: در سال گذشته، 42 هزار و 412 هزار مصدوم در این مرکز پذیرش شدند و خدمات تخصصی و فوق تخصصی لازم را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی، خدمت رسانی به این بیماران را همراه با انجام 11 هزار و 124 عمل جراحی عنوان کرد.

موذنی خدمت رسانی به 15 هزار و 769 مصدوم و انجام سه هزار و 488 عمل جراحی در چهار ماه نخست امسال را از دیگر از خدمات این مرکز درمانی عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت بخش های احیاء و اسکرین، ارتوپدی، سونوگرافی، اتفاقات و فوریت های جراحی، آزمایشگاه، رادیولوژی، مراقبت های ویژه، سی تی اسکن، اتاق عمل، فیزیوتراپی و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در این مرکز درمانی گفت: همچنین متخصصانی از گروه های مختلف پزشکی مانند جراحی عمومی، جراحی ستون فقرات، ارتوپدی، کلیه و مجاری ادراری، نوروسرجری، توانبخشی و طب فیزیکی، طب اورژانس، داخلی، بیهوشی، چشم، جراحی پلاستیک، جراحی فک و صورت، قلب و عروق، نورولوژی، پزشکی قانونی و پزشک عمومی، در نوبت های کاری مختلف، در بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی در حال ارایه خدمات به مراجعان هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز، مجهزترین مرکز ترومای جنوب کشور در شیراز

امتیاز، مجهزترین مرکز ترومای جنوب کشور در شیراز