مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-09سياسي

تنظیم سند بالادستی محتوای قرآنی برای کودکان


حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم در دیدار با مجتبی همتی فر، رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، در رابطه با فعالیت های قرآنی برای مخاطب کودک به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

- حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم در دیدار با مجتبی همتی فر، رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، در رابطه با فعالیت های قرآنی برای مخاطب کودک به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام تقی زاده در ابتدای این دیدار سابقه ای از فعالیت های آموزشی سازمان دارالقرآن الکریم در حوزه کودک بیان کرد و افزود: در سطح کشور حدود 4هزار موسسه و خانه قرآنی مردمی (حدود 54درصد تشکل های قرآنی) طرح آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم را اجرا می کنند.

وی با بیان لزوم تسهیل تطبیق مجوز پیش دبستانی برای موسسات و خانه های قرآنی برای مخاطبین زیر 7 سال و لزوم قرآنی ماندن پیش دبستانی ها و مهدهای قرآنی، به یکی از چالش های میدان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که در میدان برای موسسات قرآنی بوجود آمده است این است که به خاطر نبود سندبالادستی محتوای قرآنی برای فعالیت قرآنی کودکان، مؤسسات قرآنی به خاطر رعایت استانداردها و چهارچوب های آموزش پرورش دچار ضعف جدی در برنامه های قرآنی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم سند بالادستی محتوای قرآنی برای کودکان

تنظیم سند بالادستی محتوای قرآنی برای کودکان