مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:212023-08-16سياسي

کالای «ته لنجی» با طرح دوفوریتی وارد مجلس می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم امروز در نشست با خبرنگاران موضوع ته لنجی را یکی از موضوعات مهم و پیگیری های اساسی در این زمینه دانست و اظهار کرد: لایحه ساماندهی کالای ته لنجی می تواند نقش مهمی در عرصه اقتصادی استان داشته باشد.

وی بیان کرد: لایحه ساماندهی کالای ته لنجی در کمیسیون های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گرفته و اصلاحاتی بر روی آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مجلس با قید دو فوریتی لایحه ساماندهی کالای ته لنجی موافقت کرده است ادامه داد: لایحه ساماندهی کالای ته لنجی به زودی در صحن علنی مجلس برای تصویب مورد بررسی قرار می گیرد.

جمیری از پیگیری برای رفع مشکلات ساحل نشینان استان خبر داد و اضافه کرد: برای صدور مجوز سفر لنج های تجاری به کشورهای حاشیه خلیج فارس پیگیری های گسترده ای صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در نشستی با رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز راهکارهای صدور مجوز برای سفر لنج های تجاری بررسی شد که امید می رود به زودی ابلاغ شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی توسعه بندر گناوه را از دیگر طرح ها عنوان کرد و افزود: هزار و 600 میلیارد تومان برای عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای «ته لنجی» با طرح دوفوریتی وارد مجلس می شود

کالای «ته لنجی» با طرح دوفوریتی وارد مجلس می شود