مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-25سياسي

چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران تدوین شد


مدیرکل برنامه ریزی و معماری سازمانی دانشگاه تهران از تدوین چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، حمیدرضا یزدانی، مدیرکل برنامه ریزی و معماری سازمانی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: با بررسی و مطالعات انجام شده مشخص شد که رویکرد برنامه ریزی های قبلی دانشگاه از نوع هدف محور (Goal Oriented) بوده است که با توجه به تغییر رویکرد برنامه هفتم توسعه کشور، ضرورت بازنگری برنامه قبلی مشخص شد و رویکرد برنامه ریزی در دانشگاه از هدف محوری به مسئله محوری (Issue Oriented) تغییر یافت.

مدیرکل برنامه ریزی و معماری سازمانی دانشگاه تهران در تشریح مراحل تکمیل و نهایی کردن برنامه راهبردی چهارم دانشگاه تهران، گفت: مطالعات اولیه برنامه توسط کارگروهی تخصصی متشکل از استادان و کارکنان خبره این حوزه از دی ماه 1400 آغاز شد.

در مطالعات اولیه سعی شد ضمن آسیب شناسی دقیق از برنامه های راهبردی پیشین دانشگاه و نحوه تدوین آنها، مطالعات تطبیقی نیز انجام شود.

هدف از مطالعات اولیه، رصد ابزارها و مدل های شناسایی مسائل استراتژیک بود که پس از مراحل تدوین چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران، در اردیبهشت ماه 1402 از سوی اداره کل برنامه ریزی و معماری سازمانی، تکمیل و نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران تدوین شد

چهارمین برنامه راهبردی دانشگاه تهران تدوین شد