مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-11سياسي

شهید ردانی پور فرمانده ای شجاع و الگوی معنویت و قداست بود


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید از خدا بخواهیم حیات و ممات ما را مانند شهدا قرار دهد، گفت: منطق شهدا را پاس بداریم که منطق شهدا منطق عاشورا و منطق زینب کبری است و ما باید حسینی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در آیین چهلمین سالگرد شهادت شهید ردانی پور در خیمه گاه گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه روز عاشورا روز حیات بخشیدن ابدی به اسلام است، اظهار داشت: امام حسین (ع) در مقابل کسانی که می گفتند جنگ با یزیدیان عملیات پیش بینی شده و روشن است و نتیجه ای جز شهادت ندارد به ام سلمه فرمود: مادر جان می دانم و من از شما آگاه ترم، پرسیدند پس به دنبال چه هستید؟ فرمود به دنبال زنده کردن و نجات دین خدا هستم.

وی افزود: این نهضت عاشورا و جهاد تبیین بعد از عاشورا است همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز اگر با سربلندی می گوییم 45 سال از انقلاب ما می گذرد، فراز و نشیب و سختی داشتیم اما انقلاب ما توقف نداشته و سربلندی هایی داشتیم و یکی پس از دیگری قله های موفقیت را پشت سر گذاشتیم و دشمن هر روز جبهه و تحریمی بر ما تحمیل می کند، اذعان کرد: در جبهه حسینی باید اهل استقامت بود و درود خدا بر مردم شهیدپرور ما که همه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ردانی پور فرمانده ای شجاع و الگوی معنویت و قداست بود

شهید ردانی پور فرمانده ای شجاع و الگوی معنویت و قداست بود