مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:562023-08-20سياسي

ضرورت ایجاد مدیریت واحد خدمات ‎رسانی در اربعین


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: با وجود پای کار بودن تمام ارگان ها در ایام اربعین، مدیریت واحد باید با شهرداری باشد و همه به عنوان بازوان شهرداری، - ایسنا/قم رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: با وجود پای کار بودن تمام ارگان ها در ایام اربعین، مدیریت واحد باید با شهرداری باشد و همه به عنوان بازوان شهرداری، این سازمان را یاری کنند.

سیدمجتبی سبحانی ثابت در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اربعین حسینی که امروز صبح 29 مرداد برگزار شد در خصوص طرح علمداران خدمت شهرداری قم، اظهار کرد: فعالیت و خدمات در این ایام با سایر ایام متفاوت است و یک کار دلی محسوب می شود؛ کار خدمات بسیار سخت است و زحمات بسیاری در پی دارد که از همین جا از تمام این زحمات که با برنامه ریزی امکان پذیر است قدردانی می کنیم.

وی یکی از نقاط قوت کمیته اربعین را آسیب شناسی سال های گذشته دانست و گفت: همه ساله باید نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات بررسی شود تا هرسال خدمت رسانی قوی تر نسبت به سال قبل از آن انجام شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر مردمی بودن مراسمات اربعین تصریح کرد: با وجود پای کار بودن تمام ارگان ها، باید جنبه مردمی بودن کار حفظ شود و سازمان ها پشت صحنه انجام وظیفه کنند، در ضمن مدیریت واحد باید با شهرداری باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد مدیریت واحد خدمات ‎رسانی در اربعین

ضرورت ایجاد مدیریت واحد خدمات ‎رسانی در اربعین