مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-30سياسي

«طرح ملی تشرف» پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: «طرح ملی تشرف» پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است به همین دلیل باید در اجرای آن جدیت لازم را داشته باشیم.

- اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: طرح ملی تشرف پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است به همین دلیل باید در اجرای آن جدیت لازم را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ صبح امروز یکشنبه در آغاز به کار دوره توانمند سازی و آموزشی طرح ملی تشرف به منظور آموزش بیش از 300 نفر از مدیران و رابطان مدارس صدرای استان خوزستان اظهار کرد: طرح ملی تشرف برای آموزش دانش آموزانی است که تازه به سن تکلیف رسیده اند و قرار است با اجرای آن مسائل پرورشی دانش آموزان به صورت هدفمند مورد آموزش قرار گیرد.

وی افزود: طرح ملی تشرف پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است به همین دلیل باید در اجرای آن جدیت لازم را داشته باشیم چرا که می تواند مسیر صحیح و اصولی را در اختیار این گروه از دانش آموزان آن هم در حساس ترین مقطع زندگی قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ تاکید کرد: مدارس صدرای استان خوزستان باید پیشگام و پیشقراول اجرای کامل و جامع طرح ملی تشرف باشند چرا که اصولاً ماهیت این مدارس اهتمام به مسائلی است که در این طرح به خوبی به آنها توجه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح ملی تشرف» پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است

«طرح ملی تشرف» پاسخی به نیازهای دانش آموزان نوتکلیف است