مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-16سياسي

نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان بوشهر راه اندازی می شود


دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در این استان خبرداد و افزود:دستاوردها، ابتکارات، خلاقیت ها و … در این نمایشگاه در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حیدری صبح چهارشنبه در نشست شورای روابط عمومی های استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش و رسالت بسیار مهمی در جهاد تبیین و اطلاع رسانی بر عهده دارند.

دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است ادامه داد: پروژه های مهمی در هفته دولت امسال افتتاح یا کلنگ زنی می شود که باید به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی اطلاع رسانی صحیح از طرح ها و پروژه ها را ضروری دانست و بیان کرد: تبیین این مسائل باید به صورت دقیق و صحیح منتشر شود و به اطلاع مردم رسانده شود.

حیدری با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها تاکید کرد: خدمات گسترده ای به مردم ارائه می شود که تاکنون به خوبی به اطلاع عموم نرسیده است و باید از همه ظرفیت ها برای انتشار و انعکاس آن اقدام شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای استان بوشهر بیان کرد: دستاوردها، ابتکارات، خلاقیت ها و … در این نمایشگاه در معرض عموم قرار خواهد گرفت تا حجم انبوه خدمات صورت گرفته منعکس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان بوشهر راه اندازی می شود

نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان بوشهر راه اندازی می شود