مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-19ورزشي

پیشکسوتان استقلال تهران در زنجان به میدان می رود


مدیرعامل باشگاه پرواز زنجان از برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های پیشکسوتان زنجان و استقلال تهران با حضور ستاره های این تیم خبر داد.

- جواد نوروزی، مدیرعامل باشگاه پرواز زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور تیم پیشکسوتان استقلال تهران برای انجام یک بازی تدارکاتی با جمعی از پیشکسوتان زنجانی صورت گرفته است، اظهار داشت: هدف از این دعوت معرفی فرهنگ غنی استان زنجان در عرصه های مختلف است.

  مدیرعامل باشگاه پرواز زنجان با اشاره به اینکه فوتبال زنجان در کشور شناخته شده نیست و همین امر باعث عقب افتادگی و به بن بست رسیدن بازیکنان در سطوح بالا می شود، افزود: از اهداف مهم این گردهمایی، ایجاد ارتباط با بزرگان فوتبال کشور و باز شدن مسیر تعامل و رایزنی در راستای معرفی استعدادهای نهفته استان در آینده است.

وی با بیان اینکه انجمن خیریه مهرانه نیز با مشارکت در انجام این اتفاق مهم سهم بزرگی خواهد داشت، تصریح کرد: انجام بازی با هدف خیرخواهانه و خداپسندانه از دیگر اهداف این اقدام است که با حضور مردم خوب زنجان، انجمن مهرانه بیش از پیش معرفی شده و از عواید مادی و معنوی آن نیز بهره مند خواهد شد.

نوروزی بازدید از انجمن خیریه مهرانه، بناهای تاریخی و همچنین صنایع دستی استان را از برنامه های پیش بینی شده در این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان استقلال تهران در زنجان به میدان می رود

پیشکسوتان استقلال تهران در زنجان به میدان می رود