مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-31سياسي

نشانه ای از فرونشست در دشت های کرمانشاه نیست


سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از اجرای چند طرح با هدف کمک به وضعیت دشت های کرمانشاه خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون نشانه ای از فرونشست در دشت های استان مشاهده نشده است.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از اجرای چند طرح با هدف کمک به وضعیت دشت های کرمانشاه خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون نشانه ای از فرونشست در دشت های استان مشاهده نشده است.

رسول فرهادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت کنونی دشت های استان، افزود: در کرمانشاه 23 محدوده مطالعاتی (دشت) داریم که در این بین دو محدوده روانسر - سنجابی و حسن آباد - شیان در شرایط بحرانی هستند و در سایر دشت ها از جمله دشت ماهیدشت و کرمانشاه نیز وضعیت چندان مناسب نیست.

وی میزان کسری تجمعی مخازن آب زیرزمینی کرمانشاه را حدود یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعب برآورد کرد و افزود: البته تاکنون نشانه ای از ایجاد فرونشست در هیچکدام از دشت های استان مشاهده نشده است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از اجرای همزمان چند طرح مهم با هدف کمک به وضعیت دشت های استان یاد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین این برنامه ها طرح های تعادل بخشی دشت ها است.

از سوی دیگر با همکاری سایر دستگاه ها برنامه سازگاری با کم آبی را نیز با جدیت پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه ای از فرونشست در دشت های کرمانشاه نیست

نشانه ای از فرونشست در دشت های کرمانشاه نیست