مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-14پزشكي

اجرای «طرح منتورینگ» در دانشگاه علوم پزشکی تهران


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای طرح «منتورینگ» در این مرکز آموزشی خبر داد و گفت: طرح منتورینگ از امسال آغاز می شود و هر 10 دانشجو یک منتور خواهند داشت و می توانند در زمینه مسائل آموزشی، - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای طرح منتورینگ در این مرکز آموزشی خبر داد و گفت: طرح منتورینگ از امسال آغاز می شود و هر 10 دانشجو یک منتور خواهند داشت و می توانند در زمینه مسائل آموزشی، پژوهشی و اجتماعی راهنمایی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به تجربه بررسی تاریخی عملکرد نظام سلامت و شناسایی نقاط قوت و ضعف های آن و تدوین برنامه دانشگاه بر این اساس، گفت: با تیم مدیریتی خوبی که در دانشگاه وجود دارد، در این دوره موفقیت های بسیاری حاصل شده است.

وی بین المللی سازی را از عوامل موفقیت دانشگاه های بزرگ جهان برشمرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز مسئولیت توسعه آموزش علوم پزشکی را در عراق برعهده دارد و اقدام دانشگاه در ایجاد زیرساخت و توسعه آموزشی، پژوهشی، فناوری و… در این کشور بی نظیر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به نقش دانشگاه در عرصه تولیدات صنعتی در بخش سلامت، اظهار کرد: با وجود فشار تحریم ها، دانشگاه علوم پزشکی تهران بیشترین تولیدات صنعتی نظام سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «طرح منتورینگ» در دانشگاه علوم پزشکی تهران

اجرای «طرح منتورینگ» در دانشگاه علوم پزشکی تهران