مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-23بين الملل

موج جدید اعتراضات در اراضی اشغالی/ فراخوان تظاهرات میلیونی


منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منابع عبری امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از تظاهرات صدها معترض مقابل صحن براق و ساختمان کنست در قدس اشغالی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر دادند.

پایگاه خبری عبری زبان والا اعلام کرد که 112 نفر از نظامیان یگان لوتر که در زمینه به اصطلاح مبارزه با تروریسم فعالیت دارد، در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو از ادامه خدمت امتناع کرده اند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که صهیونیست ها شامگاه امروز یکشنبه درصدد برگزاری تظاهرات میلیونی در تل آویو علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو هستند.

همچنین خبر می رسد که روسای دانشگاه های اسراییلی هم به جمع معترضین به طرح اصلاحات قضایی پیوستند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که رؤسای دانشگاه های رژیم صهیونیستی هم دست به اعتصاب زده و به جمع معترضین به طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو پیوستند.

خبرنگار الجزیره همچنین با اشاره ادامه تمرد نظامیان در ارتش رژیم صهیونیستی، به تعلیق خدمت داوطلبانه 112 تن از نیروهای یگان لوتر در ارتش این رژیم اشاره کرد و گزارش داد: 110 تن از افسران ذخیره از یگان های 91 و 36 در بخش فرماندهی شمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید اعتراضات در اراضی اشغالی/ فراخوان تظاهرات میلیونی

موج جدید اعتراضات در اراضی اشغالی/ فراخوان تظاهرات میلیونی