مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-28سياسي

امام جمعه ساری: مجالس حسینی از بعد انقلاب خالی نباشد


خط فکری تشیع انگلیسی و خط فکری کسانی که دل به غرب سپردند آن است که مجالس و محافل حسینی از بعد حماسه، انقلاب و مبارزه با ظالمان و ستمگران خالی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری همزمان با روز عاشورا و با تسلیت سالروز شهادت امام حسین (ع) و یارانش، اظهار کرد:  از بانوانی که حرمت شناسی کردند، تشکر می کنم و برای آن تعداد اندکی که حقیقت عاشورا در درک نکرده و حرمت ها را رعایت نکردند از خدای بزرگ آرزوی هدایت دارم.

وی با بیان اینکه بعد سوم عاشورای حسینی علاوه بر ابعاد عاطفی و عبادی، بعد حماسی و انقلابی است، افزود: درس نه گفتن به ظالمان و ستمگران، تسلیم نشدن در مقابل دشمنان، درس ترجیح دادن شهادت بر زندگی با ذلت توسط امام حسین (ع) به ما داده و نباید آن را فراموش کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: محافل عزاداری حضرت اگر بخواهد درست و کامل باشد باید در کنار آن دو بعد به بعد حماسی و انقلابی توجه شود.

محمدی لایینی هشدار داد: خط فکری تشیع انگلیسی و خط فکری کسانی که دل به غرب سپردند آن است که مجالس و محافل حسینی از بعد حماسه، انقلاب و مبارزه با ظالمان و ستمگران خالی باشد اما این جفای در حق حسین (ع) و عاشورای حسین (ع) است، باید بعد حماسی عاشورا را به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساری: مجالس حسینی از بعد انقلاب خالی نباشد

امام جمعه ساری: مجالس حسینی از بعد انقلاب خالی نباشد