مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-09فرهنگي

اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان برگزار شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تعداد آثار ارسالی و کیفیت آثار نهمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان نشان از رشد خوب رسانه های استان دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تعداد آثار ارسالی و کیفیت آثار نهمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان نشان از رشد خوب رسانه های استان دارد.

امرالله حسنی شامگاه روز گذشته (17 مردادماه) در آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: ارزش قلم و نوشتن و اثر قلم و نوشتن بالاتر از هنرهای دیگر حتی سینما است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات استان، افزود: تعداد آثار و کیفیت آثار ارسالی به جشنواره نشان می دهد که رشد خوبی در حوزه رسانه داشته ایم.

این مسئول تصریح کرد: برای جشنواره امسال آثار زیادی رسیده است که کیفیت بالایی نیز داشتند و این نشان از رشد خوب در حوزه رسانه دارد.

همچنین برای ارتقاء سطح سواد رسانه نیز دوره هایی برگزار می شود.

در ادامه مراسم مدیر خانه مطبوعات استان زنجان نیز ادامه داد: امروز اختتامیه نهمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان برگزار می شود که 8 دوره متوالی قبل از این برگزار شده و استان زنجان استانی بوده که به صورت متوالی این جشنواره را برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان برگزار شد

اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان برگزار شد