مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-21اقتصادي

کمک 6 میلیارد تومانی خیرین قزوینی به ایتام


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان نیکوکار بیش از 6 میلیارد و 295 میلیون تومان کمک به فرزندان ایتام اهداء کرده اند.

- همت امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی را برای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان تدارک دیده است که یکی از طرح هایی که استقبال مردمی از آن بالاست، طرح اکرام ایتام است.

وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام استان قزوین حامیان نیکوکار طی سه ماهه نخست سال جاری به یک هزار و 394 حامی بیش از 6 میلیارد و 295 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی داشته اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از این میران کمک بیش از چهار میلیارد و 210 میلیون تومان کمک نقدی و مابقی کمک های نقدی مورد نیاز ایتام بوده است البته کمک های نقدی از سوی حامیان به سماره حساب اختصاصی هر یتیم واریز می شود.

این مسوول افزود: سرانه دریافتی هر یتیم طی این مدت بیش از یک میلیون و 505 هزار تومان بوده است که خیران استان قزوین در متوسط سرانه پرداختی از خیران استان های نخست هستند.

امانی عنوان کرد: در حال حاضر به واسطه همت اقشار مختلف مردم نیکوکار، یتیم بدون حامی نداریم بلکه با طرح هر حامی یک حامی حامیان ایتام خود به واسطه تجربیات و خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 6 میلیارد تومانی خیرین قزوینی به ایتام

کمک 6 میلیارد تومانی خیرین قزوینی به ایتام