مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-06اقتصادي

آغاز خرید توافقی لیموترش کشاورزان منوجانی توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان


مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از آغاز خرید توافقی لیموترش از امروز با قیمت ده هزار تومان برای لیموی مرغوب در مرکز خرید شهرستان منوجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جنوب استان کرمان، محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان امروز عنوان کرد: در اجرای سیاست های حمایتی دولت از تولیدکنندگان محصولات اساسی کشاورزی و پس از ابلاغیه وزیر محترم جهاد کشاورزی و براساس دستورالعمل های سازمان مرکزی خرید توافقی لیمو ترش براساس اندازه و کیفیت محصول آغاز شد.

وی با اعلام نظر کمیسیون خریداری برای قیمت گذاری گفت: محصول خریداری شده در 3 نوع درجه 1، درجه 2 و درجه 3 به ترتیب با قیمت 10 هزار تومان، 8 هزار تومان و 7 هزار تومان با توجه به اندازه و کیفیت خریداری می شود.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان تصریح کرد: اتحادیه شرکت های تعاون روستایی جیرفت به عنوان مباشر و شرکت تعاونی روستایی شیخ آباد به عنوان کارگزار خرید را مطابق مقررات و دستورالعمل زیر نظر کارگروه استانی در شهرستان منوجان انجام می دهند.

بلندنظر خاطرنشان کرد: محصول لیمو ترش فقط از باغداران منطقه با ارائه گواهی تولید صادره از سوی جهاد کشاورزی خریداری می شود و خرید از عوامل واسطه و دلال تخلف محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید توافقی لیموترش کشاورزان منوجانی توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان

آغاز خرید توافقی لیموترش کشاورزان منوجانی توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان