مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-21سياسي

پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم خراسان رضوی


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) از پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم خراسان رضوی خبرداد.

- مشهد ـ فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) از پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار پاسدار مجیدرضا حسن زاده صبح دوشنبه در حاشیه نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اظهار کرد: 121 روستا در این استان با جمعیت 106 هزار نفر در قالب طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین آب خواهند شد.

وی افزود: قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه و همچنین سازمان بسیج سازندگی به عنوان دو معین استان، پروژه های آبرسانی به مناطق روستایی را آغاز کرده اند و تاکنون پروژه های آبرسانی به 25 روستا هم به پایان رسیده است.

وی افزود: سپاه به عنوان عضوی از خانواده وزارت نیرو 50 درصد پروژه های آبرسانی به روستاهای کشور را برعهده گرفته است و تلاش دارد در کمترین زمان و با بهترین کیفیت پروژه ها را به سرانجام برساند.

به گفته حسن زاده سپاه در اجرای 14 آیتم محرومیت زدایی از روستاهای کشور از جمله آب شرب دست به نوآوری زد و موفق به ساخت اولین مخزن ذخیره آب پیش ساخته پیش تنیده بتونی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم خراسان رضوی

پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم خراسان رضوی