مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-18سياسي

خدمت رسانی به آزادگان یزد با راه اندازی مجموعه پیشکسوتان ماندگار


استاندار یزد از خدمت رسانی به آزادگان یزد با راه اندازی مجموعه پیشکسوتان ماندگار غدیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی در مراسم بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهمن اسلامی، آزادگان را مدال های افتخار ملت بزرگ ایران دانست و اظهار داشت: بر اساس آیه شریفه لَیسَ لِلاِنسانِ اِلّا ما سَعیٰ ، بهره مندی از خزانه غیب الهی منوط به تلاش، فداکاری و مقاومت افراد و ملت هاست و افراد و ملل منفعل از آن بهره ای نخواهند برد.

وی با بیان اینکه یکی از سنت های الهی، کسب موفقیت و افتخارآفرینی در پی تلاش های مستمر و جدی است، عنوان کرد: همه افراد و ملت ها فارغ از دین و مذهب، با برنامه ریزی و تلاش مستمر به موفقیت دست می یابند اما پروردگار متعال به انسان های موحد و ملت های جهادگر و ایثارگر توجه بیشتری دارد.

استاندار یزد بیان کرد: امام خمینی(ره) ضمن دعوت مردم به این حوزه ها، خود پیشقدم و پیشقراول این عرصه بود و شما آزادگان محصول ایجاد چنین فضایی هستید.

فاطمی همچنین با اشاره به جایگاه والای آزادگان و بخشی از سختی های دوران اسارت آنها افزود: در هیچ کجای دنیا، جوانان با وجود شرایط بسیار سخت و شکنجه های ناجوانمردانه، همچون آزادگان ما شخصیت انقلابی، ایمانی و روح رزمندگی خود را حفظ و صیانت نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به آزادگان یزد با راه اندازی مجموعه پیشکسوتان ماندگار

خدمت رسانی به آزادگان یزد با راه اندازی مجموعه پیشکسوتان ماندگار