مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-14اجتماعي

جزییات ساماندهی دستفروشان تهران اعلام شد


مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهر تهران به ساماندهی دستفروشان در پایتخت اشاره کرد و گفت: مکان جدیدی برای دستفروشان میدان ولی عصر انتخاب کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، در چند دهه گذشته ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار گرفت اما خروجی مناسبی نداشت و هر بار این طرح شکست خورد و دوباره دستفروشان به نقطه اول بازگشتند.

مدیریت شهری در این دوره موضوع ساماندهی دستفروشان در کل شهر  را دستور کار قرار داده و مکان هایی را برای این کار مشخص کرده است.

شیوه ساماندهی دستفروشان نیازمند بررسی ابعاد مختلف است.

شهرداری تهران موظف است پس از شناسایی افرادی که نیازمند هستند و دستفروشی می کنند جایی را برای آنها فراهم کند که در این مسیر یا از روز بازارهای فعال استفاده می کند یا ساماندهی در محل را انجام می دهیم یا آنها را در بازارهای ثابتی که شهرداری دارد اسکان می دهند.

یکی از نقاط تجمعی دستفروشان به علت پاخور بالا چها راه ولی عصر بود.

حدود یک ماه است دستفروشان در این محور جمع آوری شده اند و  در حال حاضر دور تا دور تئاتر شهر دستفروشی ممنوع و تخلف محسوب می شود .

شهرداری  تهران دستفروشان را جمع آوری کرده و قرار است به پارکینگ آمبولانس های بهشت زهرا در ضلع شمال میدان ولی عصر به صورت موقت منتقل کند و هماهنگی هایی در این زمینه با مسوول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساماندهی دستفروشان تهران اعلام شد

جزییات ساماندهی دستفروشان تهران اعلام شد