مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-24سياسي

بصیرت حضرت قاسم(ع) در روز عاشورا به نوجوانان تبیین شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بصیرت و ولایت پذیری حضرت قاسم(ع) در روز عاشورا باید به نوجوانان ما تبیین و فرهنگ عاشورایی در بین نوجوانان تقویت شود.

- اردبیل-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بصیرت و ولایت پذیری حضرت قاسم(ع) در روز عاشورا باید به نوجوانان ما تبیین و فرهنگ عاشورایی در بین نوجوانان تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین علیی پیش از ظهر دوشنبه در همایش احلی من العسل در پاسداشت رشادت ها و شجاعت های حضرت قاسم در روز عاشورا در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: سوگواره احلی من العسل پیوند بین نسل انقلاب با 13 ساله عاشوراست که توانست فرهنگ ولایتمداری و ولایت پذیری را به خوبی تبیین و تفسیر کند.

وی خاطرنشان کرد: 13 ساله های انقلاب قاسم های زمان هستند که با حضور جامعه شهادت طلب توانسته اند تفسیر واقعی از رشادت های حضرت قاسم را در روز عاشورا تبیین کرده و مکتب حسینی را در کشور پیاده کنند و این مکتب از تمام آسیب ها مبراست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شهید بالازاده را دانش آموز 13 ساله پیرو مکتب ولایت اعلام کرد و گفت: شهید بالازاده شهید شاخص 13 ساله استان اردبیل توانست فرهنگ عاشورایی را برای خود تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت حضرت قاسم(ع) در روز عاشورا به نوجوانان تبیین شود

بصیرت حضرت قاسم(ع) در روز عاشورا به نوجوانان تبیین شود