مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-12ورزشي

بازی های هانگژو زیر ذره بین کمیسیون فرهنگی مجلس


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به دعوت از سرپرست وزارت ورزش به این کمیسیون گفت: کمیسیون برای نظارت بر اعزام قهرمانان، آخرین وضعیت آماده سازی تیم های ملی و پیش بینی های لازم برای حضور پر قدرت در بازی های آسیایی 2023 هانگژو از وی دعوت کرده است.

- احمد راستینه هشفجانی نماینده شهر کرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس مبنی بر دعوت از کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای بررسی آخرین اقدامات کمیته ملی المپیک در خصوص بازی های آسیایی 2023 هانگژو گفت: یکی از رویداد های مهم ورزشی کشور که در آینده نه چندان دور پیش روی ماست، بحث شرکت در مسابقات آسیایی هانگژو است.

وی افزود: ضرورت دریافت برنا مه ها و اقدامات انجام شده توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیسیون ملی المپیک در خصوص ساز و کار اعزام قهرمانان، آخرین وضعیت آماده سازی تیم های ملی و پیش بینی های لازم برای حضور پر قدرت و اثر بخش جمهوری اسلامی ایران جز مهم ترین مباحثی است که در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی افزود: طبیعتاً کمیسیون از باب وظیفه نظارتی خود به دنبال بررسی دقیق برنامه ریزی های انجام شده و اقداماتی که در راستای این برنامه ریزی ها گرفته، است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های هانگژو زیر ذره بین کمیسیون فرهنگی مجلس

بازی های هانگژو زیر ذره بین کمیسیون فرهنگی مجلس