مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:422023-08-13اقتصادي

مرفهین 2 درصدی، 11 درصد برق کشور را مصرف می کنند


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: 3 درصد از جامعه مصرف بین یک و نیم تا دو برابر الگوی مصرف یعنی بین 450 تا 600 کیلووات مصرف دارند که شامل ده درصد کل مصرف است.

- ؛ شهابی گفت: در شور آباد پاکدشت، شهریار و منطقه لواسانات به دلیل ساخت و ساز های غیرمجاز و واقع شدن در خارج از محدوده خدمات شهری و روستایی، قادر به برق رسانی نیستیم.

چیزی حدود 50 - 60 هزار مشترک شاید اینگونه باشند که با توجه به بودجه 1402 که ما باید در محدوده شهر و روستا برق بدهیم شروع کردیم به برق دادن که به آن وضعیت غیردائم می گویند.

  وی افزود: یعنی ما یک تعهدی می دهیم که اگر یک روزی قانون بیاید و بگوید که خراب کنید ما مکلفیم بدون هیچ اعتراضی برویم برق آن را قطع کنیم و برقی که به آن ها می دهیم غیردائم است و مالکیت برای آنها حساب نمی شود و الان شاید 40 تا 60 هزار انشعاب غیرمجاز وجود دارد که هنوز نتوانستیم به آنها برق بدهیم و این خودش دامن زده به تلفات برقی که در استان تهران وجود دارد.

 یک سری هم از پشت کنتور وصل هستند که آن ها را به سختی می توانیم کشف کنیم و این هم بخش زیادی از سرقت در طی سال هست.

  شهابی ادامه داد: در بحث کنتور های هوشمند، تا این لحظه 50 هزار دستگاه از کنتور های ما جدید و هوشمند است، یعنی از راه دور بدون مراجعه به خانه یا کارخانه، در اتاقی بچه های ما نشستند و به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرفهین 2 درصدی، 11 درصد برق کشور را مصرف می کنند

مرفهین 2 درصدی، 11 درصد برق کشور را مصرف می کنند