مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-22اجتماعي

ثبت نام بیش از 43 هزار البرزی در سامانه سماح


مدیر حج و زیارت البرز با اشاره به ثبت نام بیش از 43 هزار نفر از این استان در سامانه سماح گفت: پیش بینی می شود این تعداد به 100 هزار نفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسن سامعی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 43 هزار نفر از مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی در سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: زائران اربعین پس از اتمام نام نویسی کارت شناسایی ارائه شده را چاپ و در تمام طول سفر اربعین همراه خود داشته باشند، ضمن اینکه نصب بارکد الصاق شده به وسایل، در امور گمشدگان بسیار راه گشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه نام نویسی زائران پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح از سوم مرداد ماه آغاز شد، افزود: اعزام زائران از 27 مرداد ماه (اول ماه صفر) آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مدیرحج و زیارت استان البرز با اشاره به اینکه زائران اربعین حسینی باید برای اعزام نام نویسی کرده و مرزهای خروجی را انتخاب کنند، گفت: پذیرش زائران در مرزها بسته به نام نویسی و ظرفیت مرزها انجام می شود که در صورت تکمیل مرزها بایستی مرزها یا تاریخ خروج را تغییر دهند.

سامعی در ادامه با بیان اینکه گذرنامه زائران اربعین حداقل 6 ماه اعتبار باید داشته باشد، توصیه کرد: زائرانی که قصد عزیمت گروهی را دارند باید یک نفر به عنوان سرگروه معرفی کنند زیرا نام نویسی گروهی در اطلاع رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 43 هزار البرزی در سامانه سماح

ثبت نام بیش از 43 هزار البرزی در سامانه سماح