مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:412023-08-04سياسي

آیت الله علم الهدی: پدافند فرهنگی در عرصه حجاب باید با فرهنگ سازی همراه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت همراه شدن شعور حسینی با شور حسینی اظهار کرد: در سایه عنایت پروردگار، خوشبختانه شما امت مسلمان در عزاداری های دهه اول محرم با قدرت به میدان آمدید و حتی باشکوه تر از سال های گذشته، پرچم عزای اباعبدالله(ع) را به اهتزاز درآوردید.

وی افزود: اگرچه این عزاداری ها در اوج صلابت و اقتدار برگزار شد اما مسئله مهم برای ما، آمیزش شور با شعور حسینی است که البته نه فقط در مراسمات بلکه در همه شئون زندگی ما باید باهم همراه شوند.

اینجاست که می توان انقلاب مقدس اسلامی را نشانه بارز آمیزش شور حسینی با شعور حسینی دانست؛ جایی که شهدای قیام 15 خرداد به عنوان نخستین دسته عظیم شهدای انقلاب، در مقام عزاداران پرشور حسینی خود را فدای اقامه دین خدا کردند و کار را به جایی رساندند که این انقلاب همچون امروز در جهان رو به تصاعد باشد تا آن که هرچه سریع تر، روز ظهور صاحب اصلی این نهضت یعنی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) فرا برسد.

سازش ناپذیری، پیام مهم اسرای کربلا نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به روایتی از ماجرای کاروان اسرای کربلا در سفر به شام خاطرنشان کرد: وجود مقدس حضرت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: پدافند فرهنگی در عرصه حجاب باید با فرهنگ سازی همراه شود

آیت الله علم الهدی: پدافند فرهنگی در عرصه حجاب باید با فرهنگ سازی همراه شود