مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-18اجتماعي

فرآیند سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با ریل گذاری جدید


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از انجام فرآیند سنجش نوآموزان با ریل گذاری جدید خبر داد و گفت: این کار بین 30 تا 40 میلیارد تومان صرفه جویی برای آموزش و پرورش داشت.

- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از انجام فرآیند سنجش نوآموزان با ریل گذاری جدید خبر داد و گفت: این کار بین 30 تا 40 میلیارد تومان صرفه جویی برای آموزش و پرورش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید طریفی حسینی در سی وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش استثنایی علی رغم اینکه می تواند اثرگذار باشد در دوره قبل کمرنگ شده بود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته، یکی از بزرگترین و عمیق ترین و اثرگذارترین کارها را در نظام تعلیم و تربیت انجام دادیم که راه اندازی نظام تشخیص و توانبخشی بود که دوره گذار را طی کرده و در حال تثبیت است.

طریفی حسینی خاطرنشان کرد: سیاست های کلیدی سازمان آموزش و پرورش استثنایی را در قالب 24 محور سیاستی به استان ها ابلاغ کرده ایم و نقش استان و منطقه در این سیاست ها مشخص شده است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: فرآیند و زمان سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را به کلی تغییر دادیم که باعث شد چند مشکل حل شود.

از جمله آن ها ثبت نام به موقع، ثبت و سفارش به موقع کتاب های درسی و سازماندهی نیروی انسانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با ریل گذاری جدید

فرآیند سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با ریل گذاری جدید