مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-22سياسي

حضور مستقیم زنان در جنگ افتخارآفرین بود


در تاریخ کشور، زنان شهیده نقش آفرینی جدی داشتند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، زنان شهیده «لشکر فرشتگان» خداوند هستند.

- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در تاریخ کشور، زنان شهیده نقش آفرینی جدی داشتند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، زنان شهیده لشکر فرشتگان خداوند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری که امروز در یادواره بانوان شهید پایتخت در سالن همایش های وزارت کشور سخن می گفت،با تاکید بر اینکه ما در تاریخ انقلاب اسلامی آزمون های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و تاریخ انقلاب اسلامی را که مرور کنیم، یک خط طلایی از حضور زنان در دوره های مختلف انقلاب اسلامی می بینیم، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شاید کمتر کسی تصور می کرد که عنصر دین به عنوان یک عنصر راهبردی در اداره کشور به کار گرفته شود؛ چرا که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی خبری از دین در اداره کشور نبود؛ اما به برکت انقلاب اسلامی، دین به عنوان یک عنصر محوری تبدیل شد.

منصوری با اشاره به اینکه ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آزمون های مختلفی را پشت سر گذاشتیم، نقش زنان را در این آزمون ها بی بدیل دانست و گفت: نقش زنان در تمام این سال ها به دلیل عدم خودنمایی و عدم سهم خواهی آن ها کمتر مورد توجه قرار گرفت؛ اما اگر نقش زنان در برهه های مختلف مبارزاتی نبود، شاید این توفیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مستقیم زنان در جنگ افتخارآفرین بود

حضور مستقیم زنان در جنگ افتخارآفرین بود