مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-17سياسي

یادواره شهدای خبرنگار در یزد برگزار می شود/برپایی نمایشگاه اسوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم از برگزاری نمایشگاه اسوه و دومین یادواره شهدای خبرنگار در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد خبر داد.

- یزد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم از برگزاری نمایشگاه اسوه و دومین یادواره شهدای خبرنگار در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد خبر داد.

سرهنگ حسین آزادی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه اسوه پایگاه های مساجد و محلات با برنامه ریزی ناحیه مقاومت بسیج شهید محمد منتظر قائم یزد در امامزاده سیدجعفر محمد( ع) از 30 مرداد تا اول شهریو به مدت سه شب برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در کنار نمایشگاه اسوه، نمایشگاه غرفه های اقتصاد مقاومتی، گام دوم انقلاب اسلامی، لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی، عفاف و حجاب و دستاوردهای نظام برگزار می شود.

آزادی نژاد افزود: در شب اول با برنامه ریزی انجام شده، گردهمایی ائمه جمعه و جماعت و فعالان و اعضای فرهنگی مساجد همزمان با روز جهانی مسجد برگزار می شود و در شب دوم نیز یادواره شهدای خبرنگار به همت بسیج رسانه استان و شهرستان و با حضور مسئولان استان و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

دبیر دومین یادواره شهدای خبرنگار استان یزد با اشاره به اینکه اهالی رسانه استان تاکنون 13 شهید والامقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند، تصریح کرد: تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای خبرنگار در یزد برگزار می شود/برپایی نمایشگاه اسوه

یادواره شهدای خبرنگار در یزد برگزار می شود/برپایی نمایشگاه اسوه