مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-11ورزشي

اجرای بیش از 1.5 میلیون طرح محرومیت زدایی توسط سپاه


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای بیش از یک میلیون و 677 هزار طرح محرومیت ردایی توسط سپاه در گستره ایران اسلامی در قالب پروژه های عمرانی و غیرعمرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار ضیاء الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین تحویل یک هزار دستگاه کولر گازی پنجره ای و اسپیلت به خانواده های محروم هرمزگان اظهار کرد: سپاه تاکنون یک میلیون و 677 هزار طرح محرومیت زدایی در قالب پروژه های عمرانی و غیرعمرانی در سطح کشور اجرا کرده است.

به گفته وی، 177 هزار طرح در قالب پروژه های عمرانی کوچک و زودبازده بوده که توسط ساکنان بومی در مناطق محروم کشور به اجرا درآمده است.

سردار حزنی افزود: یک میلیون و 500 طرح محرومیت زدایی نیز در قالب غیرعمرانی بوده که با دستور رهبرمعظم انقلاب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت های آب، راه، گاز، آب و فاضلاب شهری و روستایی، سخت مسکن محرومان، خانه عالم، احداث درمانگاه، احداث حسینیه، مسجد و گلراز شهدا از ماموریت های حوزه عمرانی، تهیه جهیزیه، کمک های مومنانه، تهیه اقلام ورزشی و آموزشی برای مدارس، احداث و راه اندازی کارگاه های تولیدی، احداث و راه اندازی صنایع تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 1.5 میلیون طرح محرومیت زدایی توسط سپاه

اجرای بیش از 1.5 میلیون طرح محرومیت زدایی توسط سپاه