مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:162023-08-07سياسي

سردار حسن زاده: قدرت درونی منجر به تولید قدرت بیرونی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، همایش بزرگ اجرای فرمان اعتلای بسیج با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ در محل تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

سردار حسن زاده در این جلسه اظهار کرد: ما باید بتوانیم قدرت، انسجام و اتحاد درونی ایجاد بکنیم اگر این اتفاق بیفتد منجر به تولید قدرت بیرونی می شود؛ 45 سال است سر همین دعواست.

فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ بیان کرد: رهبر انقلاب می گفتند؛ باید اینطوری حرکت کنیم و آثار آن را امروز می بینیم ولی عده ای می گفتند نه اول برویم با آنها ببندیم و به آنها تکیه بدهیم.

به قول رهبر انقلاب، عده ای معتقدند برویم آویزان بشویم؛ این جواب نمی دهد.

وی گفت: ما یک شبکه هستیم فقط 9 هزار فرمانده هستیم، انسجام این شبکه باید اینطوری باشدکه اگر امشب یک کلمه ای را در این شبکه خواستیم بگوییم فردا تمام بسیجی ها باید واقف آن کلمه باشند.

فرمانده سپاه محد رسول الله تهران بزرگ افزود: 2300 نفر فرمانده پایگاه خواهر و برادر در تهران داریم، از ظرفیت نیروی انسانی بسیج باید برای ایجاد حرکت های عمومی در جامعه استفاده کرد که تا کنون موفقیت های خوبی در این زمینه رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: قدرت درونی منجر به تولید قدرت بیرونی می شود

سردار حسن زاده: قدرت درونی منجر به تولید قدرت بیرونی می شود