مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-06اقتصادي

عبور فروش سینماهای آمریکا از 6 میلیارد دلار


فروش گیشه های داخلی آمریکا تا به این جای سال 2023 و با وجود ادامه اعتصاب ها مرز 6 میلیارد دلار را هم در این آخر هفته رد کرد.

- جی پلاس، به نقل از ددلاین، با اکران فیلم های پرفروشی مانند باربی و اوپنهایمر و نیز لاک پشت های نینجا و مگ 2-گودال فروش باکس افیس آمریکا از 6 میلیارد دلار هم گذشت.

در بازار داخلی آمریکا باربی از 400 میلیون دلار عبور کرده، اوپنهایمر به 200 میلیون دلار رسیده و لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش یافته و مگ 2-گودال نیز مخاطبان قابل توجه خود را یافته اند.

این رقم 22 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش بیشتر است و پیش بینی فروش این آخر هفته (تا پایان یکشنبه) برای همه فیلم ها 178 میلیون دلار است که از فروش اولین آخر هفته آگوست 2019 (قبل از کرونا) با فروش 148.

99 میلیون دلار هم 20 درصد فراتر رفته است.

در آن مقطع هابز و شاو با فروش قابل توجه خود گیشه را در اختیار داشتند.

باربی با فروش 54 میلیون دلاری در سومین آخر هفته اکرانش همچنان صدر باکس آفیس را در اختیار دارد، اما برای کسب مقام دوم رقابت جدی بین3 فیلم لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان: آشوب جهش یافته ، اوپنهایمر و مگ 2-گودال در جریان است.

پارامونت با فروش 30 میلیون دلاری برای لاک پشت های نینجا و فروش 5 روزه 45 میلیون دلاری برای این محصول که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور فروش سینماهای آمریکا از 6 میلیارد دلار

عبور فروش سینماهای آمریکا از 6 میلیارد دلار