مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-19اقتصادي

آکادمی والیبال گنبدکاووس مهر ماه افتتاح می شود


با تخصیص 13 میلیارد تومان اعتبار، آکادمی والیبال گنبدکاووس مهرماه امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسمعلی برزمینی اظهار کرد: آکادمی والیبال گنبد کاووس برای تکمیل، 6 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری داشت که تخصیص یافت و علاوه بر آن در ماه گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار دیگر به این طرح اختصاص یافت.

وی گفت: 5 میلیارد تومان هم از اعتبارات ملی سال 1402 برای تکمیل طرح هزینه شد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا مهرماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان آکادمی والیبال گنبدکاووس را با در اختیار داشتن 2 سالن تمرین، 5 سوییت، استخر آب درمانی و سالن بدنسازی یکی از مجهزترین سالن های ورزشی کشور برشمرد.

وی با اشاره به وجود 120 پروژه ورزشی نیمه تمام استان گلستان، گفت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان گلستان 218 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش و جوانان مصوب شد که طی دو سال گذشته 20 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان تکمیل و به بهره برداری رسیده و تا پایان سال 1402 نیز 35 پروژه دیگر تکمیل می شود.

قاسمعلی برزمینی ادامه داد: اعتبارات پروژه های عمرانی ورزشی استان گلستان در سال 1401 نسبت به سال 1400 بیش از 3 برابر رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکادمی والیبال گنبدکاووس مهر ماه افتتاح می شود

آکادمی والیبال گنبدکاووس مهر ماه افتتاح می شود