مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-30سياسي

سال گذشته 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در قم پرداخت شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: ذیل تبصره 16 قانون بودجه سال گذشته 600 میلیارد تومان تسهیلات با اشتغال زایی حدود 4 هزار و 900 نفر در استان قم به واجدین شرایط پرداخت شده است.

- ایسنا/قم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: ذیل تبصره 16 قانون بودجه سال گذشته 600 میلیارد تومان تسهیلات با اشتغال زایی حدود 4 هزار و 900 نفر در استان قم به واجدین شرایط پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار قم و با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل استان در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی در این جلسه ضمن تاکید بر توجه مدیران دستگاه ها در ثبت ایجاد مشاغل در سامانه رصد اشتغال استان، اظهار کرد: ظرف 15 روز آینده دستگاه ها موظفند اطلاعات لازم را در این سامانه ثبت نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات مهم انجام شده توسط برخی دستگاه در استان، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان و شرکت آبفای استان قم طی یک سال اخیر اقدامات قابل توجه و خوبی را در حوزه مسکن و اصلاح شبکه آب و فاضلاب داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در قم پرداخت شد

سال گذشته 600 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در قم پرداخت شد