مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-09اقتصادي

اختصاص بیش از 47 هزار تن آرد به استان زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: 47 هزار و 459 تن آرد به استان زنجان در چهار ماه اول سال 1402 اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی الله زمانی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه های 40 کیلویی می باشد، اظهار کرد: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تأمین و به دست نانوایان و مردم زنجانی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه 843 تن آرد خام روستایی در چهارماهه اول سال جاری توزیع شده است، گفت: برای بیش از 110 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 16 هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تأمین و توزیع انجام شده است.

زمانی با بیان اینکه بیش از 8 هزار و 387 تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 12 هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت های 665 و 900 تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 47 هزار تن آرد به استان زنجان

اختصاص بیش از 47 هزار تن آرد به استان زنجان