مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-19دانش

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با اساتید حق التدریس به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان بین در بیست و دومین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه به 78 درصد کاهش می یابد، - معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا پایان امسال همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با اساتید حق التدریس به پایان می رسد و همکاری با استادان در 3 گروه تمام وقت، وابسته و دستیار آموزشی انجام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان بین در بیست و دومین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه به 78 درصد کاهش می یابد، گفت: در شرایط کنونی به جایی رسیدیم برخی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی تا چندماه حقوق اعضای هیات علمی و کارکنان خود را از ماحصل درآمد دانش محور پرداخت می کنند.

وی با اشاره به شکاف بین حقوق و درآمد های شهریه تصریح کرد: اگر تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه آزاد اسلامی نبود، امروز این دانشگاه سرپا نبود، چرا که شهریه اصلاً جوابگو نیست.

جهان بین با اشاره به نمونه هایی از اقتصاد دانش بنیان در برخی از واحد های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در یک شرکت دانش بنیان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با اساتید حق التدریس به پایان می رسد

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با اساتید حق التدریس به پایان می رسد