مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-25سياسي

حکیم موضع قاطع سازمان ملل در قبال هتک حرمت قرآن را خواستار شد


رهبر جریان حکمت ملی در سخنانی ضمن محکومیت هتک حرمت مجدد قرآن کریم در دانمارک، خواستار موضع گیری قاطعانه سازمان ملل و شورای امنیت و همه فعالان جهان در قبال این اقدام شنیع شد.

- رهبر جریان حکمت ملی در سخنانی ضمن محکومیت هتک حرمت مجدد قرآن کریم در دانمارک، خواستار موضع گیری قاطعانه سازمان ملل و شورای امنیت و همه فعالان جهان در قبال این اقدام شنیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به صدور مجوز از جانب دولت دانمارک برای تکرار اهانت به قرآن کریم، اظهار کرد: صدور مجوز توسط دانمارک برای تکرار اقدام زشتی که پیش تر در خاک سوئد انجام شده بود و اجازه یافتن گروهی افراط گر و ضد اسلام برای آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم و پرچم عراق در برابر سفارت عراق در کپنهاگ را به شدت محکوم و تقبیح می کنیم.

وی افزود: پافشاری برخی کشورها که پیش تر کشورهایی صلح طلب و دموکراتیک خوانده می شدند در اهانت به مقدسات ادیان آسمانی نقض صریح قوانین و عرف های بین المللی به خصوص میثاق سازمان ملل است که اهانت به ادیان و باورها را منع می کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین تاکید کرد که این رفتارها نشان دهنده وجود یک طرح برنامه ریزی شده و افراط گرایانه برای از میان بردن اتحاد جهانی و نفرت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم موضع قاطع سازمان ملل در قبال هتک حرمت قرآن را خواستار شد

حکیم موضع قاطع سازمان ملل در قبال هتک حرمت قرآن را خواستار شد