مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-26سياسي

پل B1 آزاد راه شمالی کرج پیچیده ترین پل درخاورمیانه است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: پل B1 آزاد راه شمالی کرج تا به امروز جزو پیچیده ترین پل های موجود در جهان است.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: پل B1 آزاد راه شمالی کرج تا به امروز جزو پیچیده ترین پل های موجود در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مهاجری روز چهارشنبه چهارم مرداد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پلB1 اظهار کرد: بر اساس ارزیابی وزارت راه و شهرسازی این پل از نظر پیچیدگی و مهندسی جزو پیچیده ترین پل های موجود در خاورمیانه است که در حال حاضر در محدوده پل بیلقان در حال اجرا است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: این پل تا به امروز جزو پیچیده ترین پل های موجود در جهان است و هزینه آن به طور کلی برای به اتمام رسیدن پروژه 500 میلیارد تومان برآورد شده است که به شرط تامین مالی تا 13 ماه دیگر انشالله به پایان خواهد رسید.

مهاجری تصریح کرد: این پل که به طول 1050 متر است از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن 176 متر است و دارای ستونی به ارتفاع 136 متر است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات عوامل اجرایی و دولت و دیگر ارگان ها بیان کرد: پروژه هایی مانند پل B1 را باید با سرعت بیشتری پیگیری کرد و علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل B1 آزاد راه شمالی کرج پیچیده ترین پل درخاورمیانه است

پل B1 آزاد راه شمالی کرج پیچیده ترین پل درخاورمیانه است