مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-13اقتصادي

شبکه سازی حمایت های دولتی از دانش بنیان ها در راستای رشد و شکوفایی


در مدل جدید نظام ارزیابی شرکت ها، بکارگیری بازیگران مختلف زیست بوم علم و فناوری کشور دیده شده است که علاوه بر دخالت مناسب در زمینه ارزیابی، - در مدل جدید نظام ارزیابی شرکت ها، بکارگیری بازیگران مختلف زیست بوم علم و فناوری کشور دیده شده است که علاوه بر دخالت مناسب در زمینه ارزیابی، زمینه تامین مالی یا دسترسی به شبکه ای از خدمات را برای شرکت های دانش بنیان فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصلاح نظام ارزیابی شرکت های دانش بنیان و ارائه انواع حمایت های دولتی بر اساس مسیر رشد شرکت گامی مهم در تکمیل قانون جهش تولید دانش بنیان در جهت رسیدن به نقشه راه دانش بنیان شدن اقتصاد ملی است.

هموار کردن مسیر رشد شرکت های دانش بنیان مهمترین مزیت نظام ارزیابی جدید شرکت های دانش بنیان است؛ چرا که این نظام جدید ارزیابی علاوه بر تعیین موقعیت هر شرکت در تحقق مسیر دانش بنیان شدن، امتیازات مختلفی به آنها نیز اعطا می کند که می تواند طیف وسیعی از نوآوری را در این مسیر رشد برای آنها فراهم کند.

این امر در نهایت منجر به افزایش بهره وری، رشد اقتصادی و رقابت در اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان شود و به موفقیت کلی دانش بنیان شدن اقتصاد ملی کمک کند در سال های اخیر، شرکت های دانش بنیان به بخش مهمی از اقتصاد ایران تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی حمایت های دولتی از دانش بنیان ها در راستای رشد و شکوفایی

شبکه سازی حمایت های دولتی از دانش بنیان ها در راستای رشد و شکوفایی