مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:462023-08-16سياسي

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، اسماعیل شریعت منش صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:  دوره خط امام بسیج دانشجویی استان هر ساله در قالب دو نشست سالانه خواهران و برادران به مدت حدودا یک هفته در فصل تابستان برگزار می شود که امسال نیز این دوره  ویژه برگزیدگان شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی در مشهد و شازند برگزار می شود.

  مسوول بسیج دانشجویی استان مرکزی هدف این دوره را تقویت و ارتقا اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در حوزه های معرفتی، اخلاقی و بصیرتی عنوان و تصریح کرد: با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه از استان مرکزی، قم، تهران و مشهد به دنبال تحقق این مهم هستیم.

  شریعت منش در ادامه اظهار داشت:  قطعا صرف حضور اساتید ممتاز ما را به هدف نمی رساند و در تلاشیم با تغییر و تنوع در شیوه های آموزشی، به دوره ها طراوت بخشیده و با مشارکت بیشتر خود مخاطبان، با اشکال گوناگونی از قبیل تفریح، جلسات غیر رسمی، کارگاه، مسابقه، چالش های گوناگون و امثال آن، محتوا را به ایشان ارائه دهیم.

  شریعت منش تاکید کرد: مهم ترین کار در تقویت محتوایی عناصر انقلابی و هسته های مقاومت بسیج، توجه دادن ایشان به هویت حقیقی خود، زنده کردن روحیه جستجو و کشف حقیقت و کمک به پیدا شدن یک تصویر کلان ، نقشه جامع و اندیشه نظام مند در این عزیزان توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند

برگزاری دوره خط امام استان مرکزی در مشهد و شازند