مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-08سياسي

کتاب عکس کاظم اخوان رونمایی شد/معرفی یک قهرمان واقعی


کتاب عکس «کاظم اخوان» از عکاسان پیشکسوت انقلاب و دفاع مقدس دوشنبه 17مرداد توسط انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی شد.

- کتاب عکس کاظم اخوان از عکاسان پیشکسوت انقلاب و دفاع مقدس دوشنبه 17مرداد توسط انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب عکس کاظم اخوان از عکاسان پیشکسوت انقلاب و دفاع مقدس امروز دوشنبه 17 مردادماه با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران لشکری توسط انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی شد.

در این مراسم سرتیپ پاسدار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح و جمعی از عکاسان پیشکسوت انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند.

سردار معروفی در ابتدای این مراسم یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروزی را گفتمان مقاومت دانست و گفت: کتاب حقیقتی برای آیندگان و جاویدان برای نسل های آینده است.

این تبادل اطلاعات به آینده را می توان به شیوه های مختلف به نسل های آینده رساند که عکس یکی از مهمترین آنهاست.

مستند سازی برای تاریخ دفاع مقدس را باید به صورت جدی دنبال کرد زیرا در این راه و این نبرد و صحنه نابرابر انسان های شریفی برای بق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب عکس کاظم اخوان رونمایی شد/معرفی یک قهرمان واقعی

کتاب عکس کاظم اخوان رونمایی شد/معرفی یک قهرمان واقعی