مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-29سياسي

ضرورت بسط آموزش های مهارتی در زدودن معضل بیکاری خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی امید آن دارم که بتوانیم با هم افزایی همه حوزه ها در فراهم آوردن و توسعه زمینه های بسط آموزش های مهارتی در راستای زدودن معضل بیکاری در مسیر تعالی و پیشرفت استان گام های ارزنده ای برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته ملی مهارت پیامی صادر و بر ضرورت بسط آموزش های مهارتی در زدودن معضل بیکاری در استان تاکید کرد.

در این پیام آمده است: باسمه تعالی ایران بزرگ، امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و کارآفرینی نیاز دارد تا همچون عقابی تیز پرواز، در فضای پیشرفت و آبادانی و افتخار اوج گیرد.

ما به علم احتیاج داریم، اما به پنجه‏ کارآمد هم احتیاج داریم.

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)  در این برهه از تاریخ که منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله) و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر جهش اقتصادی متمرکز شده تا از این طریق نیز پرچم استقلال و خودکفایی میهن در اهتزاز بماند، بی شک دختران و پسران جوان ایرانی بیش از هر زمان دیگری به تلفیق علم، مهارت و خلاقیت احتیاج دارند.

بدون تردید امتزاج علم و فن می تواند زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار برای فردایی روشن بوده، تأثیری شگرف بر پیشرفت و اعتلای اقتصادی و توانمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بسط آموزش های مهارتی در زدودن معضل بیکاری خراسان جنوبی

ضرورت بسط آموزش های مهارتی در زدودن معضل بیکاری خراسان جنوبی